Εκπόνηση Μελέτης «Η συνεργασία με πελάτες σε θέματα εφοδιαστικής αλυσίδας, διοίκησης πωλήσεων και μάρκετινγκ ως μέσο βελτίωσης της παραγωγικότητας των ελληνικών επιχειρήσεων»
28 Φεβρουαρίου 2018
|In Ανακοινώσεις
Αντικείμενο της μελέτης αποτελεί η ανάλυση των μορφών συνεργασίας προμηθευτών-πελατών σε θέματα που άπτονται της διαχείρισης της εφοδιαστικής αλυσίδας και των πωλήσεων/μάρκετινγκ και η αποτίμηση της συμβολής τους στη βελτίωση της παραγωγικότητας των επιχειρήσεων και προώθησης της διαρθρωτικής τους προσαρμογής στο μεταβαλλόμενο οικονομικό και τεχνολογικό περιβάλλον.
Δείτε τη μελέτη εδώ